כיף שבאתם, ברוכים הבאים!

גו-רייד חנות אופניים, אבזרי אופניים, ביגוד, מיגון, קסדות ונעליים מהמותגים המובלים בעולם!

הדרכת קבוצות וסדנאות רכיבה מקצועיות

מאיפה מתחילים....?

מאיפה מתחילים....?

Itay Manor |

כרוכב ותיק בארץ,  אני יכול להבטיח לכם שמורזין הוא יעד מצוין לחופשת האופניים הראשונה שלכם. האזור מציע מגוון מסלולים המתאימים לכל רמות המיומנות, נופים מדהימים וקהילת אופניים תוססת.

עם זאת, כשיוצאים לחופשה כזאת בפעם הראשונה, יש כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם לפני שיוצאים לרכוב. הנה כמה טיפים להפיק את המרב מחופשת האופניים שלך במורזין.


תחזוקת אופניים לעומת השכרת אופניים:

אם אתם נוסעים עם אופניים משלכם, ודא שהם תקינים לפני היציאה מישראל. בדוק את הבולמים (אולי צריך טיפול?),  המתלים, הצמיגים והברקסים כדי למנוע בעיות מכניות במהלך החופשה. אתם לא רוצה לבזבז את הזמן שלך בתיקון האופניים שלך במקום לרכוב. כמובן חשוב לקחת עמכם חלפים למרות שיש הכל גם במורזין עצמה.

אם אתם מעדיפים לשכור אופניים, וודאו שאתם עושים זאת מראש כדי להבטיח זמינות. יש הרבה חנויות להשכרת אופניים במורזין, אבל במהלך עונת השיא, עלולים להיגמר להם האופניים במהירות. בנוסף, השכרת אופניים יכולה להיות אופציה טובה אם אינכם רוצים לנסוע עם האופניים שלכם, אך קחו בחשבון שתצטרכו להסתגל לאופניים חדשים ולמאפיינים שלהם.


בחרו היכן לרכוב לפי רמת השביל:

מורזין מציעה מגוון רחב של מסלולים לכל רמות המיומנות, ממתחילים ועד מנוסים. חשוב לבחור את השביל המתאים לרמת המיומנות שלך כדי למנוע מצבים מסוכנים. קל מאוד לבחור את השבילים. הם מסומנים לפי דרגת קושי (בדומה לסקי) מהקל לקשה: ירוק, כחול, אדום, שחור.

בהתחלה שווה לרכוב בשבילים הירוקים או הכחולים, שהם פחות טכניים ומציעים נסיעה חלקה יותר. ככל שתתקדמו, תוכלו לנסות את השבילים האדומים והשחורים, שהם מאתגרים יותר ודורשים יותר מיומנויות.

בדקו את תחזית מזג האוויר:

מזג האוויר במורזין יכול להיות בלתי צפוי, במיוחד בחודשי הקיץ. חשוב לבדוק את תחזית מזג האוויר לפני היציאה למסלולים. במקרה של גשם או סופות רעמים, עדיף להימנע מרכיבה ולהמתין שיתבהר מזג האוויר. רכיבה בשבילים היא חוויה אחרת שיכולה להיות מאוד מהנה אבל דרושה יותר תשומת לב כמובן


מה לעשות ביום גשום:

אם החלטם לא לרכוב או שהרכבלים סגורים, עדיין יש הרבה פעילויות שאתם יכולים לעשות במורזין. כמו לבקר במוזיאונים המקומיים, בגלריות לאמנות, או לנסות חלק מהמטבח המקומי במסעדות או אפילו סתם להסתובב בעיירה בכיף. בנוסף, יש בריכת שחייה עם ספא קטן בעלות מגוכחת ששווה לבחון.


לסיכום, מורזין היא יעד מצוין לחופשת האופניים הראשונה שלכם. שימו לב לתחזוקת האופניים, בחרו את השביל המתאים לרמת המיומנות שלכם, בדקו את תחזית מזג האוויר ואל תשכחו את ציוד הבטיחות. בעזרת הטיפים האלה, תוכלו להפיק את המרב מהחופשה ולחוות חוויה בלתי נשכחת במורזין. רכיבה מהנה!



השאירו תגובה

שימו לב, תגובות יאושרו לפני פרסומן.