כיף שבאתם, ברוכים הבאים!

גו-רייד חנות אופניים, אבזרי אופניים, ביגוד, מיגון, קסדות ונעליים מהמותגים המובלים בעולם!

הדרכת קבוצות וסדנאות רכיבה מקצועיות

עדות ממקור ראשון על המסע המרגש מישראל לחופשת הרכיבה במורזין

Itay Manor |

הכל התחיל בנסיעה לשדה התעופה בן גוריון בתל אביב. הנסיעה הייתה חלקה וחסרת אירועים, אבל לא יכולתי שלא להרגיש קצת עצבני לגבי הטיסה שלפנינו. נסעתי עם כמה חברים למורזין, לחופשת אופניים בהרי האלפים הצרפתיים, ורציתי שהכל יעבור בצורה מושלמת.

למרבה המזל, הטיסה שלנו מתל אביב לז'נבה עברה בצורה חלקה. הגענו לז'נבה בשעות הערב המוקדמות, והדבר הראשון שהדהים אותי היה הנוף המהמם של ההרים המושלגים מרחוק. כולנו התרגשנו להיות בשוויץ, אבל ידענו שיש לנו עוד קצת דרך בכדי למורזין.

לאחר שאספנו את המזוודות, ותיקי האופניים, קפצנו לנסיעת העברה למורזין. הנסיעה מג'נבה למורזין אורכת כשעה וחצי, והיא מלאה בנופים עוצרי נשימה של האלפים השוויצרים והצרפתים. עברנו דרך כפרים קטנים ומקסימים.

ככל שהתקרבנו למורזין, הנוף הפך אפילו יותר מרהיב. ראינו הרים נישאים מכל עבר, ולא יכולתי שלא לחוש תחושת יראה ופליאה. זה לא היה כמו שום דבר שאי פעם ראיתי קודם.

לבסוף, אחרי מה שהרגיש כמו מסע ארוך, הגענו לבקתה שלנו במורזין. הבקתה הייתה מהממת, עם נוף מרהיב של ההרים ושפע של חללים נעימים להירגע בהם. כולנו היינו מותשים מהמסע, אבל גם התרגשנו להיות במקום כל כך יפה.

הגענו לעיירה רעבים מאוד אז החלטנו ללכת לסיבוב במרכז ולמצוא לנו איזו מסעדה לאכול משהו. רצה הגורל ונפלנו על מסעדה מקומית מדהימה (על זה בפוסט הבא) ואכלנו מטעמים מקומיים כמו גבינת רבלושון ורגלי צפרדעים (שבאופן אישי הופתעתי שזה אכן דבר טעים)

לאחר מכן, הלכנו לבקתה שלנו לישון עם הרבה התרגשות לקראת הבוקר שלנו ליום הראשון של שבוע רכיבה על אופניים…

השאירו תגובה

שימו לב, תגובות יאושרו לפני פרסומן.