כיף שבאתם, ברוכים הבאים!

גו-רייד חנות אופניים, אבזרי אופניים, ביגוד, מיגון, קסדות ונעליים מהמותגים המובלים בעולם!

הדרכת קבוצות וסדנאות רכיבה מקצועיות

פעם ראשונה במורזין?

פעם ראשונה במורזין?

Itay Manor |

האם אתה מוכן לקחת את חווית אופני ההרים שלך לשלב הבא? ובכן, מורזין הוא היעד המושלם עבורכם! אבל בואו נהיה כנים, תכנון חופשה כזאת יכול להיות מלחיץ. אל דאגה, בשביל זה אנחנו פה עם צוות מקצועי עם ניסיון של עשרות שנים.

בכל הנוגע להגיע למורזין, אין הרבה אופציות: מדובר בטיסה של איזי ג'ט או של אל על אם רוצים טיסה ישירה אך יש גם אופציות לטיסות לא ישירות בכל מיני חברות תעופה אחרות. שדה התעופה הקרוב ביותר הוא ז'נבה. משם, ההסעה משדה התעופה שלנו ימתין לאסוף אותך ולקחת אותך לנסיעה קצרה של כשעה וחצי אל מורזין המדהימה.


עכשיו, בואו נדבר על לינה. עם גורייד מורזין, יש לך מגוון אפשרויות מדירות בשירות עצמי ואכסניות ועד מלונות. אם אתה מרגיש חברתי, נסה את אחת האכסניות או הבקתות הידידותיות לאופניים שלנו, בהן תוכל לפגוש רוכבי הרים אחרים ולהתחבר על אהבתך לגרוס. לחלופין, אם אתם מחפשים מפלט יוקרתי תוכלו לשריין לעצמכם ולחבורה שלכם בקתה מפנקת עם ג'קוזי משל עצמכם

אבל זכרו, חשוב להחזיק את האופניים הנכונים. אנו ממליצים על אופני אנדורו מודרניים עם מהלך 170 מ"מ+ מלפנים ומאחור וברקסים חזקים. אם אין לך משלך, אל דאגה, אנו מציעים את השכרת האופניים הטובים ביותר במורזין עם מגוון עצום של אופני אנדורו, אופני דאון היל, אופניים חשמליים ואופני הרים לילדים.

בייקפס!! עם הכניסה למקום הלינה, נציג שלנו יפגוש אתכם ויחלק לכם את הבייקפסים שלכם.

החלק הכי טוב במורזין? רשת המעליות. עם 25 מעליות מחוברות ו-12 אתרי נופש הפרוסים על פני שתי מדינות, אתה יכול לגשת ליותר מ-650 ק"מ של שבילי אופני הרים אופניים עם פידול מינימלי במעלה הגבעה. ובואו נהיה כנים, מי רוצה לפדל במעלה הגבעה בכלל?

אם אתה חדש באופני הרים או סתם רוצה לרענן את הכישורים שלך, אנו מציעים שיעורים קבוצתיים או פרטיים עם מדריכים מקצועיים. לא רק שתשפר את הטכניקות שלך, אלא גם תגלה שבילים חדשים מחוץ למסלול.

ואחרון חביב, בואו נדבר על אוכל וחיי לילה. אחרי יום ארוך של גריסה, התפנקו עם מאכלים מקומיים כמו פונדו או טרטיפלט, או לכו על אפשרויות בינלאומיות כמו פיצה, המבורגרים ואוכל טבעוני. ואל תשכח ליהנות מחיי הלילה התוססים עם מוזיקה חיה, תקליטנים ובידור אחר.

אז למה אתה מחכה? הזמן את חופשת אופני ההרים שלך ב-Morzine עכשיו ובואו נצא לשבילים האלה ביחד!

השאירו תגובה

שימו לב, תגובות יאושרו לפני פרסומן.