כיף שבאתם, ברוכים הבאים!

גו-רייד חנות אופניים, אבזרי אופניים, ביגוד, מיגון, קסדות ונעליים מהמותגים המובלים בעולם!

הדרכת קבוצות וסדנאות רכיבה מקצועיות

5 מסעדות מעניינות במורזין

5 מסעדות מעניינות במורזין

Itay Manor |

בשנים האחרונות, היה לי העונג לחקור מסעדות שונות בעיירה ההררית המדהימה הזו. היום, אני נרגש לחלוק את חמש ההמלצות המובילות שלי למסעדות במורזין לעונת הקיץ.

La Rotande:

אם יש לך מצב רוח למטבח צרפתי אותנטי, אז La Rotande הוא המקום להיות בו. למסעדה אווירה חמה ומסבירת פנים ומציעה תפריט נרחב עם מבחר מצוין של יינות. השף משתמש בחומרי גלם מקומיים להכנת המנות, ומבטיח שכל ארוחה תהיה באיכות הגבוהה ביותר. אני ממליץ בחום לנסות את קונפי הברווז שלהם או את האסקרגו לאמיצים.

Le Tale:

Le Tale היא פנינה נסתרת במורזין, עם אווירה אינטימית ונעימה. המסעדה מתמחה במטבח אירופאי מודרני עם מגע של כשרון סבויי מסורתי. המנות מוצגות להפליא ומשתמשות בחומרי גלם טריים ועונתיים. אני ממליץ לנסות את מוסר הים המטוגן שלהם במחבת או את לחיי הבקר בבישול איטי שלהם.


O'Chalet:

מסעדת ההמבורגרים הידועה במורזין. למי שרוצה ללכת לזלול משהו. יש גם אופציות לקרפים מלוחים, מנות צמחוניות, מנות צרפתיות ועוד


CARIBU

אם אתה במצב רוח לכמה טעמים אקזוטיים, אז Caribu הוא המקום להיות בו. המסעדה מתמחה במטבח פיוז'ן אסיאתי, עם דגש מיוחד על מנות תאילנדיות ווייטנאמיות. המרכיבים טריים ומלאי טעם, והצגת המנות מהממת. אני ממליץ לנסות את פד העוף התאילנדי שלהם או את בטן החזיר הפריכה שלהם.


Le Grange & Crêperie "Chez Martine":

למי שמחפש חווית אוכל פשוטה יותר, Le Grange & Crêperie "Chez Martine" הוא המקום המושלם. הדוכן הקטן הזה מציע קרפים מלוחים ומתוקים. הקרפים מוכנים טריים לפי הזמנה ומוגשים במגוון מילויים טעימים. אני ממליץ לנסות את קרפ הביצה והגבינה שלהם או קרפ הנוטלה והבננה שלהם למשהו מתוק.


בסך הכל, למורזין יש מה להציע לכולם בכל מה שקשור לסעודה בחוץ. בין אם אתם מחפשים מטבח צרפתי מסורתי או טעמים אקזוטיים, ההמלצות לעיל בטוח יספקו את בלוטות הטעם שלכם. בתאבון!



השאירו תגובה

שימו לב, תגובות יאושרו לפני פרסומן.