כיף שבאתם, ברוכים הבאים!

גו-רייד חנות אופניים, אבזרי אופניים, ביגוד, מיגון, קסדות ונעליים מהמותגים המובלים בעולם!

הדרכת קבוצות וסדנאות רכיבה מקצועיות

חווית הרכיבה במורזין

חווית הרכיבה במורזין

Itay Manor |

רכיבה בירידה בשבילים הטובים בעולם באזור מורזין היא חוויה מלהיבה שכל רוכב הרים צריך לנסות. אזור מורזין של האלפים הצרפתיים הוא ביתם של כמה מפארקי האופניים המגוונים והמאתגרים ביותר בעולם, המציעים משהו לרוכבים בכל רמות המיומנות.

אחד הדברים הטובים ביותר ברכיבה על אופניים במורזין הוא קלות הגישה למסלולי הרכיבה. האזור מתהדר ברשת של רכבלים שלוקחים אותך לראש המדרונות, וחוסכים לך את האנרגיה והזמן שנדרש כדי לדווש למעלה. זה מאפשר לך להשקיע יותר זמן ברכיבה על המסלולים ופחות זמן כדי להגיע אליהם.


כשאתם רוכבים במורד המדרונות, תהיו מוקפים בנוף אלפיני עוצר נשימה, כולל פסגות נישאות, יערות עבותים ואגמים נוצצים. השבילים עצמם מטופחים ומציעים מגוון אלמנטים ומאפיינים, כולל ברמים, קפיצות ודרופים.

פארקי האופניים באזור מורזין נועדו לתת מענה לכל רמות המיומנות. לרוכבים מתחילים ובינוניים, יש שפע של שבילים רחבים וזורמים המאפשרים לך לבנות את הביטחון העצמי והכישורים שלך. לרוכבים מנוסים יותר, ישנם שבילים טכניים ותלולים אשר יבחנו את היכולות שלכם וידחפו אתכם למגבלות.


ניתן גם לרכוב על מסלולים המשמשים לתחרויות דאונהיל בינלאומיות ולבחון את עצמכם על המסלולים הטכניים והמאתגרים בעולם


בין אם אתה מנוסה או רוכב בפעם הראשונה, פארקי האופניים באזור מורזין מציעים חווית רכיבה בלתי נשכחת. עם שילוב של נוף מדהים, שבילים מאתגרים וגישה נוחה דרך מערכת הרכבלים, קל להבין מדוע מורזין נחשב לאחד מיעדי אופני הרים המובילים בעולם.

השאירו תגובה

שימו לב, תגובות יאושרו לפני פרסומן.