כיף שבאתם, ברוכים הבאים!

גו-רייד חנות אופניים, אבזרי אופניים, ביגוד, מיגון, קסדות ונעליים מהמותגים המובלים בעולם!

הדרכת קבוצות וסדנאות רכיבה מקצועיות

יום בחיי רוכב\ת הרים במורזין במהלך הקיץ

יום בחיי רוכב\ת הרים במורזין במהלך הקיץ

Itay Manor |

מורזין, הממוקמת באלפים הצרפתיים, היא גן עדן אמיתי לאופני הרים. במהלך חודשי הקיץ, האזור שוקק פעילות כאשר רוכבים מכל העולם נוהרים לעיירה המקסימה הזו כדי לחוות כמה מהשבילים ופארקי האופניים הטובים בעולם.

היום מתחיל מוקדם, עם ארוחת בוקר מהירה בדירה או באחד מבתי הקפה הרבים בעיר לפני היציאה הרכבל. הרכבלים הם חלק מכריע מחוויית הרכיבה במורזין, המספקים לרוכבים גישה נוחה לראש ההרים ומאפשרים להם למקסם את זמנם על האופניים.

בפסגה, הכיף באמת מתחיל. השבילים במורזין ידועים בכל העולם, עם משהו לכל רמת רכיבה. משבילים זורמים וידידותיים למתחילים ועד ירידות טכניות ותלולות, יש משהו לכל אחד. הנופים פשוט עוצרי נשימה, כאשר האלפים הצרפתיים מספקים רקע מדהים לרכיבה.

ככל שהיום מתקדם, רוכבים רבים יבקרו במספר פארקי אופניים, שכל אחד מהם מציע חווית רכיבה ייחודית. בין אם אלו המסלולים הטבעיים והקפיצות של רכבל הPLENEY או הסיבובים הזורמים והטייבלים של רכבל ה Super Morzine או הג'אמפ פארק בLES GETS, האלמנטים הענקיים בCHATEL או אפילו הברמים הטובים בעולם בMORGINS תמיד יש משהו חדש לגלות.

כמובן, אף יום של רכיבה על אופני הרים במורזין לא יהיה מושלם בלי עצירה לארוחת צהריים. יש שפע של אפשרויות, מבקתות אלפיניות מוזרות במעלה ההר על נוף עוצר נשימה ועד בתי קפה מודרניים יותר, כולם מציעים אוכל מקומי טעים והזדמנות לנוח ולתדלק.

לאחר ארוחת הצהריים, חוזרים לאופניים לרכיבה נוספת. עם סיום היום, ניתן למצוא רוכבים מכונסים בברים, שותים בירות, אוכלים פיצות ומחליפים סיפורים וחולקים צחוקים עם חברים, סיום מושלם ליום מושלם בהרים.

לסיכום, מורזין היא יעד חובה לכל רוכב הרים, המציעה כמה מהמסלולים ופארקי האופניים הטובים בעולם, כמו גם נוף עוצר נשימה ואווירה נהדרת. עם הרכבלים המספקים גישה נוחה לשבילים, הרוכבים יכולים להפיק את המרב מזמנם על האופניים ולזכות בחוויה בלתי נשכחת באמת. אז ארזו מזוודות ובואו להצטרף לכיף!

השאירו תגובה

שימו לב, תגובות יאושרו לפני פרסומן.